Beggining
File
Contact
Subscribe our Feed
Blogger
Beggining
Beggining
Beggining

10 Oca 2011

Zapo'dan...



Schuster size rol yapıyor!

Bazıları, Porto maçında yaptığım hata nedeniyle Schuster’in beni oynatmadığını düşünüyordu. Benim sorunum kendi içimdeydi. Ailemden uzaklaşınca kişiliğim değişti. Hoca beni iki kez yanına çağırıp, “Zapo neyin var?” diye sordu. Ben de, “Ailemi özledim, yalnızım ve zorlanıyorum. Ülkeme dönebilirim” yanıtını verdim. Kişisel sorunlarım vardı. Schuster’in futbolcularıyla konuşmadığını söylüyorlar. Kendisi de basın toplantılarında ya da basına açık idmanlarda biraz farklı davranıyor, yani ‘cool’ takılıyor! Ancak ne zaman kapılar kapansa, hoca hepimizle ilgileniyor. Bu durum onun karakterinden kaynaklanıyor. Bir anlamda Schuster size rol yapıyor!

Share |

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyoruz...