Beggining
File
Contact
Subscribe our Feed
Blogger
Beggining
Beggining
Beggining

22 Oca 2011

Untitled Beşiktaş Project

"Gelemem kuzenimle cuma akşamı maç izlicem." dedim. "İyi o zaman 29 yaşına gelince de kuzeninle maç izlersin." dedi bir arkadaş.


Maç günüydü, eve geldim abim Guti formasını giymişti benden önce. Onu takiben ben de Quaresma formamı giydim yeni kadroya sahip olan Beşiktaş'ın ilk maçının heyecanı ile. Ardından kuzenim de geldi maç öncesi yorumlar başladı. Bir yanım korkuyor bir yanım da çok rahattı. Yani içimden bir ses "hepsi sakatlancak" diğer bir ses ise "rahat ol ya zor geçse de maç 2-1 3-2 alırız" diyordu. Maçın başlaması ile karakartalların kanatlarını açıp havalandığını gördüm. Ali Ece yazmıştı birkaç gün önce Beşiktaş Karakartal lakabını zaten bir Fenerbahçe maçı öncesi üstüste yaptığı kanat akınları ile almıştı. Bu maçta öyle bir maç olacaktı. Zaten ilk kornerden gelen ilk gol, Q7'nin trivela ortası ile takımın Almanları kadar çalışkan Nobre'nin kafa şutunda top ağlara gidecekken yapılan penaltıdan gelen 2. gol ve İsmail'in yine ceza sahası içinde sıfıra inip yaptığı ortadan da bir gol gelince anladım ki bu maç öyle bir maç. İzlerken yorulduğumu bile hissettirdi Beşiktaş bana. Bir ara şımarıp gol atmaktan sıkıldım ve o ana kadar yapılan yorumları okudum. Herkes 17de 17yi ya da Barcelona gibi Beşiktaş'ı konuşuyordu. Ama şimdi iyice düşünüp zafer sarhoşluğunu ve şımarıklığı üstümüzden atıp ciddi bir değerlendirme yapmamız gerekiyor. Bu takım ne Barcelona ne de Real Madrid. Evet belki bugün Güntekin Onay'ın dediği gibi Liverpool'dan daha iyi bir takım. Şunu unutmamak gerekir ki Barcelona bile 17de 17 yapamadı. Hayalleri bir kenara bırakalım onlara bağlanmayalım sadece futbolun güzelliğini çirkin Türkiye Liginde gözler önüne seren tek takım Beşiktaş'ı karşılıksız sevgi ile izleyelim. 17de 10 yapsa bile gelecekteki Beşiktaş'ın henüz tam oturmamış hali bu takım.

Ve en son olarak, evet ben 29 yaşımda da içinde kimin Beşiktaş aşkı ölmemiş ise onla maç izlerim. 29 da değil o günleri görebilirsem 69 79 89 99 yaşımda da aynı heyecanla izlerim çünkü Beşiktaş benim çocukluk aşkım, hala kimseye aşık olamayacak kadar aşığım.




Share |

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyoruz...