Beggining
File
Contact
Subscribe our Feed
Blogger
Beggining
Beggining
Beggining

26 Oca 2011

Hıncal Uluç: ''Schuster Devrimi''


Hıncal Uluç: '' 30 sene sonra yeni bir 'hücum futbolu' anlayışı izliyoruz. Schuster'i alkışlıyorum. Bu, haftanın değil, yılların olayıdır. Beşiktaş'ın devre arasında yaptığı tüm hamleler hücum futboluna yönelik. Schuster'e.


Galatasaray'ın bolca tartışıldığı bir haftayı daha geride bıraktık. İsterseniz oradan başlayalım.
Bence başka bir gündem ile başlamamız lazım. Kimsenin üzerinde durmadığı, duranların da ne yazık ki başta Rıdvan Dilmen, tersine durduğu bir devrim var Türkiye'de... Schuster devrimi...
1980'li yıllarda Mustafa Denizli'nin bu ülkeye getirdiği hücum futboluna dönüldüğünü gördüm geçen hafta... Stadyuma gelen ya da televizyon başında oturan futbol seyircilerini tatmin etmeye, onlara güzel futbol seyrettirmeye yönelik bir anlayışı sergiledi Schuster...
Yıllar sonra ilk defa... Son zamanlarda Mustafa Denizli de ödün vermişti hücum futbolundan... Demek ki 30 sene sonra bu ülkede yeni bir 'hücum futbolu' anlayışını izliyoruz ve ben alkışlıyorum Schuster'i... Bu ülkede oynadığı futbol seyre değer bir tane takım varsa; o da Beşiktaş...
Ayrıca Bucaspor'u da alkışlıyorum; Beşiktaş'ın bu hücum futbolunu, sertlik ile tekme ile ya da kapanarak, kilit savunma ile durdurmayı değil, futbola futbolla cevap vermeyi tercih ettiği için...
Yıllardan beri ilk defa bu ülkede bir futbol maçı izledim.
Geçen hafta... Beşiktaş-Buca maçı haftanın olayı değil, yılların olayıdır. Ama ne yazık ki Türk spor medyasında bunun öneminin farkında olan yok. Beşiktaş'ın oynadığı hücum futbolu da hayatında santranın gerisine adım basmamış bir forvet oyuncusu ve günümüzün en önde gelen yorumcularından, Rıdvan Dilmen tarafından fena halde eleştirildi.''


Yazının tamamını okumak için tıklayınız

Share |

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyoruz...