Beggining
File
Contact
Subscribe our Feed
Blogger
Beggining
Beggining
Beggining

18 May 2010

Serdar Özkan Galatasaray'da Haydi Herkes Halaya !



Buradan Galatasaray yönetimine sesleniyorum; sakatlıkları devam eden problemli adamlarımız var, mümkünse onları da alın…
***
Aşk karşılıklı olunca güzeldir derler.
Ama ben karşılıksız aşka inananlardanım.
Benim Beşiktaş’a aşkım karşılıksız.
Benim gibi milyonlarca Beşiktaş sevdalısı da öyle.
Serdar Özkan;
Senin aşkın bizimkine benzemiyor,
Geçen sezon Gökhan Zan’ın ardından yazmıştım yine hatırlatayım,
Kartalın aşkı, acayip bir aşktır…
Yeryüzündeki en gözü kara aşktır, onların aşkı…
Başlı başına sevişmek, cesaret ister…
İki sevgili, birbirlerine sarılıp yere son an gelene dek kurşun gibi inerler…
Tam çakılacak sandığınız anda, aynı güvenle,
Birbirlerine bakarlar tekrar çıkarlar gökyüzüne, en yükseğe…
Ve tekrar sarılırlar eşlerine…
Böylesine ölümcül böylesine korkusuzdur aşkları…
Hiçbir anında birbirlerine karşı güven zafiyeti yaşamazlar…
İşte bizde böylesine korkusuzca yürekten sevenlerle birlikte yürüyoruz Beşiktaş’la bu yolu…
Tıpkı geçen sene Gökhan Zan’ın yaptığı gibi, sende sarı kırmızı fotoğrafın içine kendi ellerinle koydun resmini…
Keşke hafızalarımızda uzun saçlarınla tribünlere koştuğun halinle iz bıraksaydın.
Ne yazık ki taraftarla yaptığın ağız dalaşıyla hatırlanacaksın.
Benim gibi sevenler,
Kartal Aşkını dibine kadar korkusuzca yaşarlar…
Senin gibiler
Sarı Kırmızı fotoğrafta kalırlar…

Itır Esen / Haber1903

Share |

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyoruz...