Beggining
File
Contact
Subscribe our Feed
Blogger
Beggining
Beggining
Beggining

6 Nis 2011

KANSERE KARŞIYIZ BEŞIKTAŞLIYIZ

Beşiktaş taraftarı yardım kampanyalarına bir yenisini daha eklemeye hazırlanıyor.

Beşiktaş taraftarları her zaman ki gibi duyarlılıklarına bir yenisini daha eklemeye hazırlanıyor.
Beşiktaş'a gönül veren yardım severler, Kanser hastası olan Beşiktaş taraftarı Ali Gültekin'in ameliyatı için herkesi yardım elini uzatmaya davet ediyor.
Daha önce Çarşı grubunun resmi internet sitesi olan forzabesiktas.com'dan da duyurulan yardım kampanyasına kartalbakisi.com olarak bizlerde desteğinizi bekliyoruz.
Taraftarlar, yardım amaçlı olarak bir halı saha maçı organize ederek herkesi bu maça davet ediyor.
Maçı izleyen taraftarlar aralarında toplayacakları tüm geliri kanser hastası arkadaşlarının ameliyat masrafları için kullanacak.
Müsabaka 9 nisan cumartesi günü 20:00 da İstanbul Bostancıda oynanacak.
Hastanın bir an önce sağlığına kavuşması için yardımda bulunmak isteyen taraftarlar aşağıdaki hesap numaralarına bağışlarını gönderiyor...

Kullanıcı Adı: Ali GÜLTEKİN
Garanti Bankası Maltepe E5 Şubesi İst.
Şube kodu: 589
Hesap No: 6695446
IBAN NO:TR10 0006 2000 5890 0006 6954 46

Kartalbakisi.com

Share |

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyoruz...