Beggining
File
Contact
Subscribe our Feed
Blogger
Beggining
Beggining
Beggining

6 Nis 2011

Can PELİSTER'den NBA Kuponu (BANKO!)

724  Ind Pacers - Was Wizards (12.5h) Tercihim: 2

728  Mia Heat - Mil Bucks (TS : 184.5 ) Tercihim: ÜST
729  Min Timberwolves - Pho Suns (TS : 220.5 ) Tercihim: ALT
Toplam Oran: 4,91


Yorumum: Indiana iyi bir takım ancak Washington beni bugüne kadar bu kadar handikap verildiğinde hiç yanıltmadı. Washington'a verilen handikap fazla. Javalee Mcgee ve John Wall başta olmak üzere iyi bir takıma sahipler. Bu tercihimin sonuna kadar arkasındayım. Miami'nin 184 sayı altında biten çok az maçı vardır bu sezon. Ve bu maçtada bence bu baraj %100 aşılacaktır. Tercihim ÜST. Minnesota Phoenix maçında ise verilen sayı barajını ben çok buldum. Son 2 gündür New York 220 sayıları geçiyor ancak Phoenix ve Minnesota'nın ben bu sayı barajını geçeceklerini unmuyorum.

Share |

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyoruz...