Beggining
File
Contact
Subscribe our Feed
Blogger
Beggining
Beggining
Beggining

12 Nis 2011

Can PELİSTER'den TB2L Ağırlıklı Kupon

711 La Lakers- Sa Spurs Tercihim: ALT
727 S. Üniversitesi- Ted Kolej(0.5h) Tercihim: 1
751 K. Belediye- G. Telekom (4.5 h) Tercihim: 1 
752 G. Büyükşehir Bld. - G. Banvitliler (0.5h) Tercihim: 2


TOPLAM ORAN: 8,35


Yorumlar: Lakers-Spurs maçı Lakers için çok önemli bir maç. Eğer kaybederlerse Play-Off'a sıfır moral ile girecekler. Benim 1. Tercihim ALT ancak Spurs'a verilen 6.5 h çok fazla buldum ve 2. Tercih olarak 2 diyorum. Diğer maç ise Selçuk Üniversitesi ile Ted Kolejliler maçı. Selçuk Üniversitesinin ben kendi evinde bu maçı bırakmayacağını ve seriyi Ankara'ya taşımayacağını düşünüyorum. İkinci tercihim İY 1 . Bir diğer maç ise Kepez Belediye ile Genç Telekom arasında oynanacak maç. Bu maç benim BANKO maçım. Ben Kepez'in bu maçı çok rahat kazanacağını düşünüyorum ve o 4.5 handikabı da çok rahat aşacaklarını düşünerekten 1 tercihini veriyorum. 2. Tercihim ise İY 1. Son maç ise Gaziantep Büyükşehir Belediye ile Genç Banvitliler arasında ki maç. Bana göre orta da bir maç ancak ben Genç Banvitlilerin bir adım daha önde olduğunu düşünüyorum. 1. Tercihim 2, 2. Tercihim ise İY 2. 

Share |

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyoruz...