Beggining
File
Contact
Subscribe our Feed
Blogger
Beggining
Beggining
Beggining

8 Nis 2011

Can PELİSTER'den Karışık Kupon Vol.2 (+ Yorumlar )

256  İnter - Chievo Tercihim: 1 
601  Trabzonspor - Beşiktaş (Hentbol) Tercihim: 2
777  Por T Blazers (1.5h) - La Lakers Tercihim: 2 (Beğenmeyenler için İY 2)
782  Fenerbahçe - Karşıyaka (13.5h) Tercihim: 2
Toplam Oran: 4,34 


Yorumum: İnter maçından konuşmak gerekirse İnter İlk önce Milan gibi ezeli rakibine yenildi ondan sonra da Schalke 04'e. Chievo maçını İnter'in mutlaka kazanacağını düşünüyorum yoksa Leonardo'nun koltuğu sallanacaktır. Trabzonspor-Beşiktaş maçı Trabzon'da oynanacağından biraz bu tercihimi düşünerek verdim. Hentbol takımımız bu sene her zaman ki gibi çok iyi. Ben bu maçı Hentbol takımımızın kazanacağını düşünüyorum. Portland-Lakers maçından bahsetmek gerekirse Lakers bu sezon neredeyse kazanması gereken mesaj maçlarının hepsini kaybetti. Ancak ben bu maçı kaybetmeyeceğini ve Portland'a verilen handikabı az bulduğumdan tercihimi Lakers yönünden kullandım. Ama Portland sürpriz yapabilir. İkinci tercih olaraktan İY 2 tercihini veriyorum bahis severlere. Gelelim kuponumun son maçı Fenerbahçe Ülker-Pınar Karşıyaka maçına.. Öncelikle şunu söylemek istiyorum bu tercihimi duygusal yapmadım. Karşıyaka bu sezon Olin Edirneyle birlikte en beğendiğim takımlardan bir tanesi. Karşıyaka takımının taraftarları bu maçta yaklaşık 1000 kişi olacak. Bunu da göz önüne almak gerekiyor diye düşünüyorum. Fenerbahçe bu maçı kazanacaktır ancak o kadar rahat kazanacağını düşünmüyorum. Hele ki Karşıyaka gibi bir takımı 14 sayıyla yeneceklerini hiç düşünmüyorum. 
                                                                                       

Share |

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyoruz...