Beggining
File
Contact
Subscribe our Feed
Blogger
Beggining
Beggining
Beggining

16 Şub 2011

Ne Yardan Geçerim Ne Serden

İki gün önce öğrendim haberi. İlk dakikalarda duymuştum. Bir yazı yazarken keşke gelmeseydi dediğim mesaj geldi. ''Üzülmez gitmiş olm.'' Nereye gidiyor lan dedim. Hemen ne kadar sosyal paylaşım ağı, televizyon kanalı, haber portalı varsa açtım. Tabii ki resmi site ve forza da var.



Şok olamadım. Çünkü bir boşluk vardı içimde. Hani insan en yakınını kaybeder de üzülür ve ne yapacağını bilemez ya öyle bir şey işte. Sebep belliydi. Toraman ve Üzülmez arasındaki sürtüşme. Şimdi Deli'siz ne olacaktı ? Deli'siz ne yapacaktık ? Biliyordum bi toplantı falan olacaktı. Ertesi günü bekledim.

Eve geldim. Ve basın toplantısını izledim. Yıldırım Demirören, İbrahim Üzülmez, mikrofonlar, basın mensupları... O kadar kalabalığa rağmen hissedilen tek şey merak ve hüzündü. Başkan sözünü bitirip Deli'ye pazu bandını verince Deli de teşekkür edecekti. Ne diyeceğini bilemedi gibi oldu. Sesi de düzgün çıkmadı. Çıkamadı. Söz sırası 11 yıllık emektardaydı. Ne de olsa Karabük'te parladı. İşçi takımında, emektar takımında, halk takımında. Konuştu, anlattı ve düşündüklerini söyledi. Yer yer yutkundu. Söz bulamadı. Helallik istedi. Orda tutamadım işte kendimi. Yapma lan işte şöyle dedim. Bizim sende ne hakkımız var Deli. Sen hakkını helal et.

Lafın sonuna, yolun sonuna gelmiştik. Son sözü milyonlarca Beşiktaşlı'nın kalbinin tam ortasına oturdu. Yutkunarak ve pişmanlıkla; ''Böyle olsun istemezdim.'' Biz ister miydik ? Hala da isteyemiyorum ya. Yaktın içimizi İbo.


Şimdi gel gelelim Toraman'a sallayanlara. Böyle bir zamanda Toraman'ın ve Deli'nin aynı anda arkasında olmamız gerekir. Çünkü biz bu dünyanın hem en büyük hem en duyarlı hem de en bilinçli taraftarıyız. İkisi de Beşiktaş'ın çocuğudur. İkisi de rengimizdir. Biri siyahtır, biri beyazdır. Deli'nin bundan sonra bir takımda oynamasını istemem. Sene sonunda ona yakışan bir jübile ile bırakmasını isterim. Sonra da zaman kaybetmeden neresinde olursa olsun Beşiktaşımız'da iş başı yapmasını isterim.

Ne yardan geçerim ne de serden.



Forza Üzülmez !

Forza Toraman !

Forza Beşiktaş !



Share |

1 yorum:

Ahmet Değirmenci dedi ki...

yazının tamamına katılıyorum aynen düşüncelerimi yazmışsın hocam ellerine sağlık

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyoruz...