Beggining
File
Contact
Subscribe our Feed
Blogger
Beggining
Beggining
Beggining

28 Şub 2011

Beşiktaş ! - Murat Dinçer


Ben bir Beşiktaş'tır tutturmuşum.. oh ne iyi..
Beşiktaş'lı içkiler içip sarhoş oluyorum ne güzel,
hoşuma gitmiyorsa rengi denizlerin,
biraz Beşiktaş sürüyorum güzelleşiyor,
şarkılar söylüyorum, şiirler yazıyorum Beşiktaş üstüne,
saatim her zaman Beşiktaş’a beş var
ya da Beşiktaş’ı beş geçiyor..
ne yana baksam gördüğüm o,
gözümü yumsam aklımdan Beşiktaş geçiyor..

bana sorarsanız mevsimlerden Beşiktaş'tayız,
günlerden Beşiktaşertesidir,
odur gün gün beni yaşatan,
onun siyahı sarmıştır sokakları,
onun beyazıdır şafakta gördüğüm, akşam kızıllığında o..

başkasını övmeyin yanımda gücenirim,
Beşiktaş’ı övecekseniz ne ala, oturabilirsiniz,
bir kadehte sizinle içeriz Beşiktaş'lı,
iki laf ederiz, onu siz de seversiniz benim gibi,
ama yağma yok Beşiktaş’ı size bırakmam,
alın tek kat elbisemi size vereyim,
cebimde bir on liram var onu da alın gerekirse,
ben Beşiktaş'ı düşünürüm, üşümem
üç kere adını tekrarlarım, karnım doyar,
parasızlık da bir şey mi,
ölüm bile kötü değil Beşiktaşsızlık kadar..

ona uğramayan gemiler batsın,
ondan geçmeyen trenler devrilsin,
onu sevmeyen yürek taş kesilsin,
kapansın onu görmeyen gözler,
onu övmeyen diller kurusun,
iki kere iki dört elde var Beşiktaş
bundan böyle dünyada;
aşkın adı Beşiktaş olsun..

Share |

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyoruz...