Beggining
File
Contact
Subscribe our Feed
Blogger
Beggining
Beggining
Beggining

5 Eyl 2010

Doğuştan Galatasaraylı Serdar Özkan...



"Şunu da söylemeliyim; Florya'da gerçekten farklı bir hava var. Herkes söylerdi bana, (burada arkadaşlık çok iyi) diye, ama gelince bunu daha iyi gördüm. Kamplarda 10-15 kişi bir odada oluyoruz. Amatör bir ruh var. Ben geldiğimde çok şaşırmıştım bu duruma"

Futbola nasıl başladığını da anlatan Serdar, mali durumlarının kötü olmasından dolayı futbola Galatasaray alt yapısında başlayamadığını açıkladı.

Serdar, ablasının çocukluğunda kendisini Florya'ya, Galatasaray'ın alt yapı seçmelerine götürmek istediğini, ancak bunun gerçekleşmediğini belirterek, "Küçükçekmece'de oturuyorduk. Futbola herkes gibi mahallede oynayarak başladım. Dikkat çekiyordum herhalde ki, birçok kişi anneme ve babama bu çocuğu bizim takıma alalım ya da oğlunuzu bize getirin diyordu. Ablam da beni Florya'ya Galatasaray'ın seçmelerine götürecekti. Ama o zamanlar Florya'da futbol okulu tarzında bir yapı vardı. Yani para ödememiz gerekiyordu. Maddi durumumuz da pek iyi olmadığından Florya'da başlamadım futbola. Yine o sıralarda Beşiktaş'ın da seçmeleri vardı. Girdim, kazandım seçmeleri ve 11 yaşında Beşiktaş'ta futbola başladım" ifadelerini kullandı.

Alıntı: NtvSpor.net

NOT: Keşke zamanında bilseydikte aramızda para falan toplar sonra da yazdırırdık seni ''çok sevdiğin'' galatasaray altyapısına hem sana verilen paralar da boşa gitmez olurdu.Şu klüpte durduğun her gün zarardı bize.Allah Galatasaraylılara kolaylık versin...

Share |

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyoruz...