Beggining
File
Contact
Subscribe our Feed
Blogger
Beggining
Beggining
Beggining

15 Haz 2010

Fenerlilerin Quaresma Sevdası





Ara transfer döneminde Quaresma'nın F.Bahçe ile dedikodusu bile F.Bahçeli taraftarlar kendilerinden geçmişler. Quaresma hakkında taraftarların buluştuğu bir forum sitesinde tam 227 Quaresma başlığı açmışlar. İşte o yazılar:

hero92: Hayali bile güzel ama nerdeee?

aykut: haha bu adamı rüyamızda görürüz

fenerliumut3838: İşte o zaman yakarım bu gezegeni

Burak Kasapoğlu: Quaresma gelirse..neyse neyse hayal kurmayayım

YYüksel: Bu adam gelirse ‚ Bostancı´dan Adalar´a yüzerim.Ya da en azından hipotermi olana kadar kulaç atarım.

-olursa karın üstünde çıplak kayarım

-portekiz liginde tek başına maç alabilecek bir oyuncu iken, diğer liglerde pek boy gösteremedi. ha ama geliyo dersen yavaş yavaş soyunmaya başlarım?

-quaresma gelirse ben almanyadan çıplak koşmaya hazırım

-ben soyundum bekliyorum (koşmak için tabi ki)

-çıplak koşmaya hazırlanınnnnnnn.....

-iddia ediyorum q7 için çıplak koşarım diyen bir milyon kişi bulabilirim

Share |

1 yorum:

gutiquaresma dedi ki...

you are a football idol

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyoruz...