Beggining
File
Contact
Subscribe our Feed
Blogger
Beggining
Beggining
Beggining

5 Eki 2010

PES 2011 Beşiktaş Forma Yaması

   
   

Dosyayı indirmek için tıklayın

Kurulum;

-AFS Explorer açın.

-File > Import AFS file yapıp KONAMI\Pro Evolution Soccer 2011\img içinden yamanın olduğu dt0c.img dosyasını seçiyoruz.

-Seçtikten sonra sırasıyla gelen sorulara önce hayır sonra tamam deyin.

-Ardından Action > Import folder yaparak yamadaki "BJK FORMA" klasörünü gösterin ve gelen soruya evet deyin. Yamadaki dosyaların importlanmış olduğu yeni bir .img dosyasını kaydetmek isteyecektir. Uygun bir yere kaydedin. (Sonuna .img yazarak)

-Bu adımları doğru yaptıktan sonra action file import deyin ve dt0c.img yi seçin onaylayın.

-Dosyaları import ettikten sonra kaydettiğiniz yeni .img dosyayı KONAMI\Pro Evolution Soccer 2011\img içersine yapıştırın.

Alıntıdır: Sedat_60

Not: Denedim kesinlikle oluyor.Yapamayanlar yorum olarak yazarsa sorunlarına çare buluruz.

Share |

18 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok sağol :D oyunu silmem an meselesiyken bu çok iyi oldu.

Adsız dedi ki...

Bu adımları doğru yaptıktan sonra action file import deyin ve dt0c.img yi seçin onaylayın.
bunu yptıktan sonra couldnt insert file falan diyo

Adsız dedi ki...

Eywallah birader

Adsız dedi ki...

sieeee

Adsız dedi ki...

Çok güzel bir paylaşım ellerine sağlık arkadaşım yanlız birşey sorucaktım "AFS Explorer" programının lınkını verebılırmısınız ? Pes 2010 uyumlu olan AFS Explorer'la da bu yamayı yapabilirmiyiz .
Teşekkürler şimdiden :)

Adsız dedi ki...

bunları yapınca direckt olucak mı cracke gerek var mı?

Ahmet Değirmenci dedi ki...

crack e gerek yok

Adsız dedi ki...

afs explorer ı da anlatsaydınız yaa. dediklerinizin birçoğu ekranda çıkmıyor. bilginize...

Ahmet Değirmenci dedi ki...

http://www.turkcespiker.com/forum/afs_explorer_kullanimi_resimli_anlatim-t39491.html?t=39491

Adsız dedi ki...

FF

Adsız dedi ki...

KARDES ACİL YARDIM BENDE ,İMG DOSYASI YOK SAVE VE DOELAND VAR NE YAPMALIYIM =)(?

Adsız dedi ki...

afs explorer yukledim.yalnız bende dt0c.img bu dosya görünmüyor. daha detaylı anlatırmısınız.

Ahmet Değirmenci dedi ki...

img dosyasını kendin oluştur

adsız dedi ki...

4shared kapanmıs baska siteye upload et

Ahmet Değirmenci dedi ki...

ben giriyorum kapalı falan değil

Adsız dedi ki...

çok saolun benim yükleme hatasından dolayı bjk formsı falan yoktu

Adsız dedi ki...

olmuyo dosya arızalı heralde

awdawd dedi ki...

orospunun tekli evladı

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyoruz...