Beggining
File
Contact
Subscribe our Feed
Blogger
Beggining
Beggining
Beggining

21 Ara 2010

VOLEYBOL ÜVEY EVLAT MI?





İki sezon önce, 2. Lig'den 1. Lig'e yükselen Beşiktaş Erkek Voleybol Takımımız, ne yazık ki, bu sezon da acı bir durumla karşı karşıya..Bu sezon oynadığı 10 maçta sadece 1 kez galip gelebilen ( O da ligin dibindeki Tofaş'a karşı) Beşiktaşımız, 12 takımlı ligde şu an 11. sırada..Takımımızın acilen toparlanması ve seri galibiyetler alması gerekiyor..Aksi halde, yine aynı hazin sonla karşılaşacağız.

Açıkcası Yönetimin duyarsızlıgı beni hiç şaşırtmadı.Yıldız transferler ile göz boyayan ve yenilenmiş,Endüstriyel sporun içine cekilmiş taraftarın,voleybolda düştügümüz durumu umursamayacagını elbetteki onlarda biliyordu.Başkanın amatör branşları külfet olarak göstermesi de şaşırtıcı degil elbette.Senelerdir Beşiktaşın en başarılı branşı olanve 8 ay parasını alamayan cefakar hentbol şubesini bir saate esdeger görenler ve onlar için protokol tribününden bile inmeyenlerin,onları Eski acıka gönderenlerden daha fazlasını beklemek de mantıklı degil.

Yönetim acısından degişen cok bir şey yok ama taraftar acısından degişen cok sey var.Bize öğretilen Beşiktaşlılık,iyi günde tribün dolduran kötü günde ortalıkdan kaybolan taraftarlık degildi ama o yönde son sürat ilerlemeye devam ediyoruz.Ben buna endüstriyelleşme diyorum,başkası başarısızlıgın küstürmesi der,başkası ilgisizligin taraftara yansıması der.Ne derseniz deyin ortada büyük bir ayıp oldugu ortada.Hatta öyle bir durum ki Forza başta olmak üzere taraftar forumlarında bile Amatör branşlar bölümlerine belli kişiler hariç ugrayan yok.Sezonluk konular bile Futbol hakkındaki bir konudaki mesaj sayısına ulaşamamış durumda.

+BAŞARI+YILDIZ TRANSFERİ+MEDYATİKLİK=+TARAFTAR MIDIR?

Forma almayanın Beşiktaşlılıgını sorgulayanlar,Hadi bakalım gösterin Beşiktaşlılıgınızı.Salonların kapıları sizlere de acık.

Hiç süphesiz ki bu durumdan dolayı benden daha fazla rahatsız olan ve bunları yazmakda benden önde olan bir cok abimiz,kardeşimiz de var.Ben de
bunları yazmadan onlardan bekledim ama Onlarda artık yılmış bu durumdan.Ben hafta sonu memlekette oldugum için gidemedigim izmirdeki Engelli basket macı için sucluluk duyuyor ve
üzülüyorsam ve Benim gibi bu durumlarda üzülen abilerim kardeşlerim oldugunu biliyorsam,herkesden biraz daha ilgi bekliyorum voleybol şubesine.

Yönetimden birşey beklemiyorum,beklesem de birşey olacagını sanmıyorum:tek ümidim Efsane Beşiktaş taraftarıdır.Gün ayaga kalkıp gereken destegi verme günüdür.

Serhat Akay abinin deyimiyle:Beşiktaş'ı sadece futbol takımından ibaret olarak gören zihniyete koca bir HAYIR.. LİGDEN VE YÜREĞİMİZDEN DÜŞMESİNLER..

VE SORUYORUM:VOLEYBOL ŞUBESİ ÜVEY EVLAT MI?

Share |

1 yorum:

Ahmet Değirmenci dedi ki...

bu arada Fenerbahçe Acıbadem Kadın Voleybol takımını tebrik ederim.

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyoruz...