Beggining
File
Contact
Subscribe our Feed
Blogger
Beggining
Beggining
Beggining

5 Haz 2011

Tanju Kayhan Röportajı

Bugünkü konugumuz Rapid Wien´in yeni umudu Tanju Kayhan. 1989 dogumlu futbolcumuz daha iki gün önce Avusturya Bundesliga´da Red Bull Salzburg´a karsi ilk onbirde baslayip, 70 dakika sahada kaldi ve göz doldurucu bir futbol sergiledi. Simdi Tanju´yu bir dinleyelim.

Soru: Merhaba Tanju. Öncelikle ayirdigin zaman icin cok tesekkür ederim. Tanju Kayhan kimdir? Biraz bahsedermisin kendinden ve ailenden? Türkiye´nin neresindensin?

Tanju: Annem ve Babam Yozgat dogumlular. Ben Viyana´da dogdum ve 5 kardesiz. En kücükleri benim! 3 abim var ve onlar da top oynuyor.

Soru: Futbola ilgin nasil basladi?

Tanju: Cocuklugumdan beri ilgim vardi. Parkda oynayarak basladim! 10 senedir de Rapid´de oynuyorum !

Soru: Ailen futbola baslama ve devam ettirme konusunda destek oldumu sana?

Tanju: Ailem hep yanimda oldu ve her zaman devam etmemi istiyorlar !

Soru: Rapid Wien´de futbol hayatin nasil gelisti? Hangi takimlarda oynadin simdiye kadar?

Tanju: Altyapida oynadim sonra da bir sene önce U19 Takim´dan PAF Takim´a ciktim. Burda 10 mac oynadikdan sonra A Takim´a yükseldim
ve A Takim´da da hocam ilk 11´de sans verdi bana !

Soru: Son zamanlarda Rapid Wien´in Bundesliga maclarinda yer aliyorsun. Ne zamandir Profesyonel Takim´la idmana cikiyorsun?

Tanju: 4 aydir Profesyonel Takimda´yim.

Soru: Antremanlar ve maclar ile ilgili birseyler bahsedebilirmisin? Günde kac kez antreman yapiyorsun? Bu sezon kac mac yaptin?

Tanju: A Takim´da 3 macim oldu simdiye kadar Avusturya Birinci Ligin´de. Hazirlik döneminde 1. FC Kaiserslautern, FC St. Pauli, Alemannia Aachen ve Romanya 1. Lig takimlari´na karsi oynadik. Hepsinde sans verdi hoca! Toplamda 12 mac yapmis oldum profrsyonel takimda.

Soru: Takimda en iyi kimlerle anlasiyorsun?

Tanju: Takim´da herkes ile iyi anlasiyorum.

Soru: Su ana kadarki futbol hayatinda unutamayacagin bir an varmi? Varsa ney?

Tanju: Irlanda´da Milk Cup finalinde oynadigim mac unutulmaz benim icin. Bayer, Porto, Chelsea gibi takimlar katilmisti turnuvaya. Bir de 1.Lig´de oynadigim ilk mac benim icin cok özel.

Soru: Sag ve sol kanatlarda oynayabiliyorsun bildigim kadariyla. Özelliklerinden bahsedermisin? Hangi özelliklerin ön plana cikiyor ve oynamayi en cok sevidigin bölge hangisi?

Tanju: Ben sol tarafta daha iyi oynuyorum. Sag ayak olmama ragmen, teke tek´te iyi durus sergiliyorum. Defansda hizliyim ve iki ayagimi da iyi kulandigimi düsünüyorum.



Soru: Su an kendine ne gibi bir hedef koydun?

Tanju: Rapid´de kalici olmak istiyorum ondan sonra da Almanya veya Ispanya´da oynamak istiyorum.

Soru: Önek aldigin bir futbolcu varmi? Varsa neden o isim?

Tanju: Dani Alves ve Ramos´u cok begeniyorum. Alves ofansif anlamda cok iyi. Ramos da cok iyi pozisyon aliyor ve dolayisiyla kanatindan adam zor geciyor.

Soru: Türk Milli Takimi´na davet edildinmi hic? Türk yetkililer izledimi seni hic?

Tanju: Secmelere davet edildim Metin Tekin tarafindan ama kabul etmedim. Su an Avusturya Ümit Milli´de oynuyorum ama ilerde Türkiye A Milli Takimin´dan teklif gelirse düsünürüm.

Soru: Avusturya Ümit Milli Takimi´na cagirildin ve oynadin. Bundan sonra da cagirilmia ihtimalin varmi?

Tanju: Evet hoca cok memnun kaldi. Ilerde 2012 icin A Takim planlarin´in icinde bende varmisim !

Soru: Rapid Wien´de profesyonel takimda oynayan Veli Kavlak var. O da Avusturya icin oynuyor. Bu konulari konuyuyormusunuz aranizda? Sence neden Türkiye icin oynamiyor?

Tanju: Bilmiyorum konusmadim ama belki teklif gelmemistir !

Soru: Yakin zamanda Türk Milli Takimindan teklif alsan kabul edermisin?

Tanju: Bilmiyorum

Soru: Türkiye´de taraftari oldugun bir takim varmi?

Tanju: ;)) O bende kalsin.

Soru: Türkiye Süper Lig maclarini takip ediyormusun? Ediyorsan ligimiz hakkinda ne düsünüyorsun?

Tanju: Evet takip ediyorum hemde cok yakindan. Oynucular cok güclü ama kolektif olarak Avusturya´dan iyi degiller.

Soru: Türk Takimlar´indan transfer teklifi aldnimi hic?

Tanju: Evet iki takimdan teklif aldim.

Soru: Milli Takimimizin Avrupa Saympiyonasi maclarini izlemisindir. Neler hissettin maclarda? Basarimiz hakkinda ne düsünüyorsun?

Tanju: Cok güzel bir dugu. Ne olursa olsun Avusturya icin de oynasak Türküz! Cok gururlandim. Hirvatistan macinda stad´daydim ve süperdi!

Soru: En sevdigin yemek hangisi?

Tanju: Schnitzel mit Pommes, yani patates kizartmali Schnitzel

Soru: Ne tür müzik dinlersin?

Tanju: R´n B, Hip Hop ve Türkce Pop dinlerim.

Soru: Ne gibi filmler seversin?

Tanju: Her tür Filim izlerim. Degisiyor yani.

Soru: Senin gibi iyi bir futbolcu olma yolundaki genclere bir tavsiyen varmi? En önemli sey ne bu konuda?

Tanju: Idmanlar´da her zaman 100´de 100 performans göstersinler. Özel yasamlarina dikkat etsinler ve arkadaslarini iyi secsinler.

Soru: Röportajin icin cok tesekkür ederiz Tanju. Sana bundan sonraki futbol hayatinda basarilar dileriz. Insallah Türk Futbolu´nun örnek gösterebilecek futbolcularindan biri olursun. Eklemek istedigin son bir sey varsa seni dinliyoruz.

Tanju: Avusturya´daki futbolcularla ilgilendiniz icin ben de tesekkür edrim. Almanya altayapisindan zaten cok farki yok buranin.

KAYNAK

Share |

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı bekliyoruz...